Urdu News and Media Website

اے اے اے ایسوسی ایٹس اور جے ڈی سی فاؤنڈیشن کے مشترکہ موباٸل ریسٹورنٹ کا افتتاح

اسلام آباد (نیوزنامہ) معروف کمپنی گروپ اے اے اے ایسوسی ایٹس اور جے ڈی سی فاؤنڈیشن (جعفریہ ڈیزاسٹر مینجمنٹ سیل) نے مشترکہ طور پر پہلے فری موبائل ریسٹورنٹ کا آغاز کیا ہے تاکہ اسلام آباد کی ضرورت مند اور غریب آبادی کو 3 وقت کے کھانے کی سہولیات فراہم کی جاسکیں۔ اے ڈی اے ایسوسی ایٹس اورجے ڈی سی کی شراکت داری سے دارالحکومت میں پمز ہسپتال کے باہر دنیا کا سب سے بڑا فری موبائل ریسٹورنٹ کامیابی کے ساتھ قائم کیا گیا ہے۔کراچی میں فری موبائلریسٹورنٹ کے کامیاب آغاز کے بعد، جے ڈی سی نے اے اے اے ایسوسی ایٹس کے ساتھ تعاون کیا تاکہ اسلام آباد اور راولپنڈی کی غریب آبادی کے لئے اسی طرح کی سرگرمیاں انجام دے کر دوسرے شہروں میں بھی فری فوڈ پروگرام کو بڑھایا جاسکے۔

مختلف لوازمات اور سہولتوں سے آراستہ گاڑی کو اچھا اور معیاری پکا کھانا ہر ایک تک پہنچانے کیلئے ستعمال کیا جائے گا۔مہمانوں کو انتہائی وقار کے ساتھ پیشہ ورانہ شیفوں کی ایک ٹیم کے ذریعہ تیار کردہ مختلف قسم کے کھانے اور مشروبات پیش کیے جائیں گے۔ یہ سہولت زائرین کو طرح طرح کے پکوان فراہم کرتی ہے اور گھر میں اپنے اہل خانہ کے لئے کھانا لے جانے کی سہولت دیتی ہے۔ وفاقی وزیر برائے مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی نور الحق قادری اور سید ذوالفقار عباس بخاری نے اسلام آباد میں پہلے فری موبائل ریسٹورنٹ کی لانچنگ تقریب کا آغاز کیا۔انہوں نے AAA ایسوسی ایٹس اور جے ڈی سی کے ‘مفت موبائل ریسٹورنٹ ‘ کا انتظام کرنے کے اقدام کی تعریف کی اور کہا کہ یہ حکومت کی بھوک سے پاک پاکستان کے وژن کو پورا کرتی ہے۔ یہ اقدام ہمارے معاشرے کے محروم طبقے کو مفت کھانا اور پناہ گاہیں فراہم کرکے بھوک کے خاتمے کے وزیر اعظم عمران خان کے وژن کے ساتھ گونجتا ہے۔اسلام آباد میں مفت موبائل ریسٹورنٹ کے دورے کے دوران، جے ڈی سی کے چیئر پرسن سید ظفر عباس جعفری نے اے اے اے ایسوسی ایٹس کے ساتھ اس شراکت پر اس عظیم مقصد کا حصہ بننے پر ان کا شکریہ ادا کیا اور معاشرے کے مظلوم برادریوں کی حمایت کے لئے اپنی جدوجہد جاری رکھنے کا ہر طرح سے وعدہ کیا۔.
اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے، اے اے اے ایسوسی ایٹس کے ’منیجنگ ڈائریکٹر لیفٹیننٹ کرنل شہزاد علی کیانی (ریٹائرڈ) نے کہا کہ ہمیں اس قابل ذکر مقصد کا حصہ بننے پر فخر محسوس ہوتا ہے جو ہمیں انسانیت کی خدمت کا موقع فراہم کرتا ہے۔اے اے اے ایسوسی ایٹس ضرورت کے وقت محروم برادریوں تک پہنچنے میں پیش پیش رہا ہے۔ جیسا کہ ہم پاکستان کی کمپنیوں کے ایک معروف گروہ کی حیثیت اختیار کرچکے ہیں، ہم اپنی برادری کے اندر خوشحالی لانا اپنی ذمہ داری سمجھتے ہیں خاص کر ان لوگوں کو جو وقت گزرنے کے ساتھ نظرانداز ہوئے ہیں۔ہم پاکستان میں بھوک کے خاتمے کے لئے اپنی حمایت جاری رکھیں گے۔اے اے اے کے چیئرمین مسٹر شیخ فواد بشیر نے بھی اپنے خیالات کا تبادلہ کیا اور کہا ”اے اے اے ایسوسی ایٹس کا مقصد ایسی بزنس یونٹ تشکیل دے کر صنعت میں انقلاب لانا تھا جو منافع بخش ہوں اور اسی کے ساتھ ساتھ معاشرتی طور پر اپنی برادری کے لئے ذمہ دار ہوں۔ہمارا ایسا کلچر بنانے کا ارادہ ہے جس میں ایک کاروباری طبقہ اپنے اردگرد کی فلاح و بہبود کے لئے اتنا ہی حساس ہے اور منافع کمانے کے طریقوں میں محدود نہیں ہے۔
مجھے خوشی ہے کہ ہم صحیح سمت کی طرف جارہے ہیں اور جے ڈی سی کے ساتھ یہ تعاون پاکستان کی معاشرتی طور پر ذمہ دار کاروباری برادری کے ہمارے عزائم کی سمت ایک قدم ہوگا۔اس سے قبل، اے اے اے کے ساتھیوں نے آر سی سی آئی کے اشتراک سے رمضان کے مہینے میں 500 افراد کے لئے روزانہ افطاری کا بندوبست کیا تھا تاکہ جڑواں شہروں کی غریب آبادی کو وقار اور احترام سے کھانا کھایا جاسکے۔

تبصرے