Urdu News and Media Website

محسن نوید رانجھا اسٹوڈیو کی شاندار لانچ کے ساتھ کراچی میں انٹری

کراچی(نیوزنامہ) محسن نوید رانجھا اسٹوڈیو کی شاندار لانچ کے ساتھ کراچی میں انٹری، پاکستان کے ممتاز فیشن ڈیزائنر محسن نوید رانجھا نے کراچی کے ڈی ایچ اے فیز 6 بخاری کمرشل میں اپنے نئے اسٹوڈیو کا آغاز کردیا۔پرتعیش نئے محسن نوید رانجھا اسٹوڈیو نے اس تہوار کے سیزن کے عین وقت پر کراچی کے لیے اپنے دروازے کھول دیے، جس میں لیبل کے سب سے زیادہ مطلوب مجموعوں کی نمائش کی گئی، جس کے ساتھ ہیرلوم برائیڈلز، سیمی فارملز اور پریٹ-ا-پورٹر کلیکشنز شامل تھے۔اپنے نئے اسٹوڈیو کے ڈیزائنر محسن نوید رانجھا کے لانچ کے موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہا، ’’گزشتہ سالوں سے ہمیں کراچی کے لوگوں کی طرف سے بہت زیادہ دلچسپی رہی ہے جو ہمارے کپڑے خریدنا چاہتے ہیں اور اپنی مرضی کے مطابق دلہنوں کے آرڈر دیتے ہیں.

انہوں نے ہمیشہ ہمارے کام کو پسند کیا ہے اور ہمارے لیے یہ سمجھنا تھا کہ ہر کوئی لاہور یا گوجرانوالہ کا سفر نہیں کر سکتا، یہ اسٹوڈیو ان صارفین کو مطمئن کرنے کی کوشش کرے گا اور ہمیں اپنے پھیلے ہوئے ریٹیل فٹ پرنٹ کے ساتھ ان کی بہتر خدمت کرنے کی بھی اجازت دے گا۔ اس کے علاوہ ہمارے پاس کراچی ذائقہ پیلیٹ کے مطابق مزید خصوصی کلیکشنز اور لانچز ہوں گے۔
اس کے ساتھ بالکل نیا محسن نوید رانجھا فلیگ شپ اسٹور یقینی ہے کہ اس سال شادیوں کے لیے بہترین ون اسٹاپ شاپ ہوگا۔ستاروں سے مزین لانچ پورے پاکستان سے فیشن پرستوں اور چمکدار لوگوں کے لیے ایک دلچسپ معاملہ ثابت ہوا جس میں کچھ اسلام آباد اور لاہور سے اپنی حمایت ظاہر کرنے کے لیے آئے۔ ماڈلز نے محسن نوید رانجھا کی نئی دستخطی تخلیقات کا ایک خصوصی جائزہ پیش کیا۔
لانچ میں پاور ہاؤس کی اداکارائیں مایا علی، سائرہ یوسف، ارملہ حسن، حریم فاروق، گوہر رشید، اشنا شاہ، حمزہ امین، بلال سعید، عمران اشرف، جنید خان، اعزاز اسلم، ثروت گیلانی، فہد مرزا، جیسے ساتھی ڈیزائنرز نے شرکت کی۔ حسن شہریار یاسین، ظہیر عباس، انساب جہانگیر اور ماڈلز حرا ترین، نوشین شاہ، عمر عالم، آمنہ ارشد، وقار بٹ، جنید نیازی، نوبین علی، جرجی سیجا، عبداللہ سلطان، زینب رضا، اسٹائلسٹ مہک سعید، زہرہ ملک، نے ہمیں خوش آمدید کہا۔
ان کی موجودگی کے ساتھ.ممبران پریس اور بہت سے دیگر کے ساتھ فیشن، انٹرٹینمنٹ اور میڈیا انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی شخصیات نے بھی شرکت کی۔2014 میں قائم کیا گیا، محسن نوید رانجھا برانڈ کی جڑیں پاکستان کے مشرقی ورثے اور روایتی فنکارانہ انداز میں موجود ہیں۔ یہ برانڈ شاندار دستکاری کو شامل کرنے پر توجہ مرکوز کرتا ہے، اور ثقافتی ورثے کے لیے محبت سے لبریز ہے، محسن نوید رانجھا کا ڈیزائن ہاؤس جدید فنی صلاحیتوں اور پرانی دنیا کی تکنیکوں کی پیچیدگیوں کو جوڑتا ہے۔
محسن نوید رانجھا کی جدید، پاکستانی خاتون کو ایک کنارہ فراہم کرنے کے لیے بہت تفصیلی، اور شاندار طریقے سے دیدہ زیب لباس تیار کیے گئے ہیں۔ پرتعیش دلہنوں سے لے کر خوشی کے ساتھ تہوار کی رسموں تک، اور مردوں اور عورتوں دونوں کے لیے پہننے کے لیے متحرک، MNR پاکستان کے عمدہ روایتی دستکاری اور ٹیکسٹائل کے ذریعے تاریخی عناصر اور عصری وضع دار کا منفرد امتزاج تخلیق کرتا ہے۔

تبصرے