Urdu News and Media Website

گارڈن سٹی گالف کلب کے زیر انتظام بحریہ ٹاؤن نائٹ گالف چیمپئن شپ کا انعقاد

اسلام آباد (نیوزنامہ) گارڈن سٹی کنٹری کلب کے زیراہتمام پاکستان کے نامور ”چیئرمین بحریہ ٹاؤن نائٹ گالف چیمپئن شپ 2021” کا اہتمام۔

یہ ملک میں منعقد ہونے والا پہلا نائٹ گالف ٹورنامنٹ ہے جو اے اے اےایسوسی ایٹس کے زیر اہتمام منعقد ہورہا ہے، جس میں 50 سے زیادہ ٹاپ گالفرز، کارپوریٹ ٹیمیں اور سفارت کار پورے پاکستان سے حصہ لے رہے ہیں۔

آخر میں گارڈن سٹی گالف کلب میں ٹی آف تقریب کا اہتمام کیا گیا جس میں میڈیا اور معززین نے شرکت کی۔پاکستان کے نمبر 1 رینک کے پروفیشنل گالفر شبیر، وائس چیف ایگزیکٹو بحریہ ٹاؤن سی ڈی آر محمد الیاس، ڈپٹی چیف ایگزیکٹو بحریہ ٹاؤن ساجد الیاس، منیجنگ ڈائریکٹر اے اے اے ایسوسی ایٹس لیفٹیننٹ کرنل ریٹائرڈ شہزاد کیانی اور سیکرٹری گارڈن سٹی گالف کلب بریگیڈیئر سعید ڈار نے تقریب میں شرکت کی۔

اس کا مقصد کھیلوں پر مبنی سرگرمیوں کو بحال کرنا ہے تاکہ لوگ COVID-19 کے بعد کے وبائی منظر کے صدمے سے باہر آسکیں۔ ٹورنامنٹ 23سے28 اگست 2021 تک گارڈن سٹی گالف کلب، فیز 7بحریہ ٹاؤن اسلام آباد میں جاری رہے گا۔رجسٹرڈ شرکاء میں 56 ٹاپ پروفیشنلز، 50 سے زائد لیڈیز اینڈ جونیئرز، 100 کلب ممبرز، 12 کارپوریٹ ٹیمیں اور سینئر گالفرز کے ساتھ کچھ غیر ملکی معززین شامل ہیں۔

پروفیشنل کیٹیگری کا پرائز پول 30 لاکھ روپے ہے اور ساتھ میں جیتنے والے شرکاء کے لیے ٹرافیاں بھی۔ تین بہترین کارپوریٹ ٹیموں کے لیے ٹیم ٹرافیاں اور میڈلز اور ہر زمرے میں آٹھ انعامات بھی دیٸے جائیں گے۔ مجموعی طور پر 150 سے زائد انعامات تقسیم کیے جائیں گے۔

پریس کانفرنس سے گفتگو کرتے ہوئےگارڈن سٹی کے سیکرٹری سعید ڈار نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں کہ زیادہ سے زیادہ عوامی اور پیشہ ور گالفرز اس ایونٹ میں شرکت کریں جو کہ ابھرتے ہوئے ستاروں کو اپنی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے اور نوجوان آبادی میں گالف کو فروغ دینے کے لیے بہت پرجوش اور موقع فراہم کرتا ہے۔

ایم ڈی اے اے ایسوسی ایٹس لیفٹیننٹ کرنل (ر)شہزاد علی کیانی نے کھیل کے ذہنی اور صحت کے فوائد پر زور دیا۔ انہوں نے کہاکہ ”ہم گالف کو فروغ دینے اور اسے اس انداز میں دکھانے کے شوقین ہیں جو اس کھیل کو ہماری عوام میں فروغ دے گا۔ یہ ایک صحت مند خاندانی کھیل ہے جو تناؤ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور کمیونٹی سے منسلک ہونے کا احساس پیدا کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ہم اے اے اے ایسوسی ایٹس میں سب کو اس کھیل میں حصہ لینے کی ترغیب دیتے ہیں۔امید ہے کہ یہ ٹورنامنٹ ملک میں گالف اور گالفرز کو فروغ دینے میں بہت آگے جائے گا۔

یاد رہے کہ اے اے اے ایسوسی ایٹس کھیلوں سے متعلق سرگرمیوں جیسے کرکٹ، ہاکی، فٹ بال اور دیگر کھیلوں کے ٹورنمنٹس کو اسپانسر کرنے میں بہت معاون رہا ہے، جو مقامی شرکاء کو اپنی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے اور کمیونٹی میں صحت مند ماحول کو فروغ دینے کی ترغیب دیتا ہے۔

تبصرے