Urdu News and Media Website

مائیکروسافٹ کا پنجاب گروپ آف کالجز کیساتھ ایجوکیشن ٹرانسفارمیشن کا معاہدہ طے

اسلام آباد (نیوزنامہ) مائیکروسافٹ کا پنجاب گروپ آف کالجز کیساتھ ایجوکیشن ٹرانسفارمیشن کا معاہدہ طے پا گیا

اس سلسلے میں ایک تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں معاہدے پردستخط کئے گئے۔

مائیکروسافٹ پاکستان میں تعلیمی تبدیلیوں کو بااختیار بنانے کے معاہدے (ای ٹی اے)کیساتھ پنجاب گروپ آف کالجز (پی جی سی)کی کامیابی کیلئے بنیادی ڈویلپمنٹ ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن حکمت عملی بنا رہا ہے۔

پی جی سی کامیابی سے سرٹیفائیڈ اوور 7500طلبا/فیکلٹی آف ایم او ایس/ایم ٹی اے اور فانڈیشنز میں آخری سال 90فیصد سے زائد کامیابی کی شرح رکھتا ہے اور اس سال کیلئے سب سے زیادہ گنجائش ہے۔

مائیکروسافٹ ٹیکنالوجی نے پنجاب گروپ گروپ کالج ٹاور ٹیکنالوجیز لمیٹڈ (ٹی ٹی ایل)اس کے ٹیکنیکل الارم ہونے کی وجہ سے بلیک حل تیار کئے ہیں جو کہ مائیکروسافٹ ایزور ، کلاڈ کمپیوٹنگ پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے تنظیم سازی کرتے ہیں۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ڈائریکٹر آئی ٹی پنجاب گروپ آف کالجز ہاجرہ افضل نے کہا ہے کہ ہمارا گروپ پاکستان میں ہر ایک کلاس روم میں ڈیجیٹل لرننگ ٹولز اور ٹیکنالوجی کو نافذ کرنے کیلئے بنایا کیا گیا ہے۔

ہم اپنے طالبعلموں کی بین الاقوامی سطح پر جانچ کرتے ہیں۔ شراکت داری سوئچ ای ٹی مددگار طریقے سے ہمارے نوجوانوں کو جد ید طریقوں سے ہم آہنگ کراتے ہیں۔

ٹاور ٹیکنالوجیز کاروباری اہم تنصیبات اور پنجاب گروپ کیلئے ایپلی کیشنز کام کرتی ہیں۔

اس موقع پرکنٹری ایجوکیشن لیڈیٹ مائیکروسافٹ پاکستان جبران جمشید نے کہا ہے کہ پاکستان میں تعلیم کا شعبہ ہماری اولین توجہ رہا ہے۔

کئی سالوں سے ہم نے پی جی سی کے ساتھ مل کر کام کیا ہے تاکہ مختلف ڈیجیٹل لرننگ پلیٹ فارمز جیسے365 آفس ، ٹیمیں ، فیوچر ریڈی اسکلز اور تین کلاڈ متعارف کرائے جائیں۔

مائیکروسافٹ کے ساتھ معاہدہ بہترین تعلیمی طریقوں کو اپنانے اور نظام میں یکسانیت لانے کے لیے ایک عظیم الشان وژن کا حصہ ہے۔

ہم سمجھتے ہیں کہ طلباء صرف مشغول نہیں رہتے بغیر کسی رکاوٹ کے سیکھتے ہیں لیکن مزید تخلیقی کام اوربھی ہیں۔

پنجاب گروپ آف کالجز نے کئی سالوں میں اپنی مائیکروسافٹ کی صلاحیتوں میں اضافہ کیا۔

مزید برآں اس نے ایک جدید سرٹیفکیشن پلیٹ فارم بنانے میں بھی مدد کی تاکہ طلباء کیلئے مائیکروسافٹ سرٹیفکیشن کیساتھ خود کو تصدیق کرنے ،مستقبل کے لیے تیار مہارت حاصل کرنے کے لیے ہموار تجربے کو قابل بنایا جا سکے۔

تبصرے