Urdu News and Media Website

اے اے اے ایسوسی ایٹس کا پیرالمپین حیدر علی کی کفالت کا اعلان

اسلام آباد(نیوزنامہ) اے اے اے ایسوسی ایٹس جو کہ کھیلوں اور کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی میں مسلسل کوشاں رہتی ہے،نے ٹوکیو پیرالمپک 2020 کے گولڈ میڈلسٹ حیدر علی کی کفالت کا اعلان کیا ہے۔ حیدر علی نے 3 ستمبر 2021 کو ڈسکس تھرو میں ٹوکیو پیرالمپکس میں طلائی تمغہ جیت کر پاکستان کے لیے بہت بڑا اعزاز حاصل کیا ہے اور اس طرح وہ پاکستان کے لیے پیرالمپکس میں طلائی تمغہ جیتنے والا پہلا کھلاڑی بن گیا ہے۔ حیدر علی 2008 میں بیجنگ، چین میں سمر پیرالمپکس میں پاکستان کے لئے پہلی چاندی کا میڈل بھی جیت چکے ہیں۔ انہوں نے 2008، 2012، 2016 اور 2020 میں چار مواقع پر پیرالمپکس میں حصہ لیا ہے اور انہیں ملک کا پہلا پیرالمپک طلائی، چاندی جیتنے کا منفرد اعزاز حاصل ہے۔ وہ واحد پاکستانی ہیں جنہوں نے پیرالمپک کی تاریخ میں کانسی کا تمغہ جیتا ہے۔اے اے اے ایسوسی ایٹس حیدر علی کی مکمل تربیت اور دنیا بھر میں ایتھلیٹک مقابلوں میں شرکت کے لیے درکار تمام فنڈنگ فراہم کرے گا۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، اے اے اے ایسوسی ایٹس کے چیئرمین شیخ فواد بشیر نے حیدر علی کی مثالی کارکردگی کی تعریف کرتے ہوئے کہا، ”سہولیات اور وسائل کی کمی کے باوجود، حیدر علی نے جس طرح شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا، وہ ہم سب کے لیے نہایت ہی حوصلہ افزاء ہے۔ حیدر علی کو اے اے اے ایسوسی ایٹس کا برانڈ ایمبیسڈر بنانا میرے لیے قابل فخر لمحہ ہے۔

ایم ڈی اے اے اے ایسوسی ایٹس شہزاد کیانی نے بھی حیدر علی کے شاندار کارناموں کو سراہا اور انہیں کمپنی کے برانڈ ایمبیسڈر کے طور پر خوش آمدید کہا۔ قابل ذکر کارکردگی کا حوالہ دیتے ہوئے، انہوں نے کہا، ”اس طرح کے کھلاڑیوں اور کھیلوں کو فروغ دینا ہمارے منشور میں شامل ہے۔ اے اے اے ایسوسی ایٹس لگن پر یقین رکھتے ہیں اور حیدر علی عقیدت اور حوصلہ افزائی کا حقیقی چہرہ ہیں۔

حیدر علی نے اے اے اے ایسوسی ایٹس کی کھیلوں کی توثیق کی کوششوں کی تعریف کرتے ہوئے کہا، ”مجھے اے اے اے ایسوسی ایٹس کا حصہ بننے پر خوشی محسوس ہوتی ہے اور ان کی سرپرستی میں، میں فنڈز کی فکر کیے بغیر اپنے کھیلوں پر زیادہ توجہ دوں گا۔”
اس سلسلے میں ایک خوبصورت تقریب فیز 7، بحریہ ٹاؤن، راولپنڈی میں اے اے اے ایسوسی ایٹس کے ہیڈ آفس میں منعقد ہوئی۔

تبصرے